دلم میخواد ببینمت...!
درباره وبلاگ

سلام دوستان من اسمم فاطمه است متولد تهران تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم و تموم خاطراتم رو توش بنویسم و اگر قسمت شد تقدیم به بهترینم بکنم *کسی که ازش مینویسم نمیدونه من این وبلاگ رو درست کردم*(اسمش محمد و 18 ساله) *خوشحال میشم اگه تجربه های شمارو در رابطه با خاطراتم بدونم پس لطفا بدون نظر از وبلاگ خارج نشین* به وبلاگ دیگر من نیز سر بزنید اگر دوست داشتید تشکـــــــــــر: http://bahareerfan.blogfa.com/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس fatememohammad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


برای ورود به چت روم کلیک کنید

>
ღ♥ღخاطرات منღ♥ღ
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : fatemeh        

دلم میخواد صدا باشم/ صدای ماهیا باشم/ بگم حباب بگی حباب/ دلم میخواد هوا باشم/ دلم میخواد هوا باشم/ از لب تو رها باشم برای داشتن چشات/ دلم میخواد خدا باشم/ دلم میخواد ببینمت/ که از چشات جون بگیرم/ چیکارکنم نمیتونم/ نباشی بی تو میمیرم/ دلم میخواد بشینی باز/ بین همه ترانه هام/ دوباره معنی بگیرن/ تمام عاشقانه هام/ میخوای برم تو اسمون/ فرشته ها رو جمع کنم/ بیان همه بهت بگن/ بگن که عاشقت منم/ میخوای به ماه شب بگم بیاد بشینه سر رات/ بهت بگه چه حالیم/ بگه که میمیرم برات/ دلم میخواد ببینمت که از چشات جون بگیرم/ چیکارکنم نمیتونم/ نباشی بی تو میمیرم/ دلم میخواد بشینی باز/ بین همه ترانه هام/ دوباره معنی بگیرن/ تمام عاشقانه هام/ دلم میخواد صدف باشم/ تو مثل مروارید باشی/ تو اغوش ترانه هام/ تو حس شاعری باشی/ دلم میخواد یه روز بیای/ عصای جادو بیاری/ تلسم این جدایی رو/ از لحظه هامون برداری/ دلم میخواد ببینمت/ که از چشات جون بگیرم/ چیکارکنم نمیتونم/ نباشی بی تو میمیرم/ دلم میخواد بشینی باز/ بین همه ترانه هام/ دوباره معنی بگیرن/ تمام عاشقانه هام



نظرات شما عزیزان:

ماریا
ساعت19:23---6 خرداد 1390
ممنون گلم خیلی زیبا بود
امیدوارم به عشقت بـــــــــــــــرسی


پانی
ساعت17:39---6 خرداد 1390
خیلی عالی گلمممممممممممممممممم موفق باشی

اشک
ساعت17:16---6 خرداد 1390
عالی بود عزیزم

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__


دریا
ساعت13:33---6 خرداد 1390
سلام اجی گلم وب خوشملی داری
ایشالا با هم خوشبخت بشید


بهزاد
ساعت12:40---6 خرداد 1390
سلام فاطمه خانم
مرسی از شعر قشنگت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: